۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۶۱۰۹۱۱
حجت الاسلام آزادی‌خواه:

دولت به قانون تمکین کند | ۱۴ میلیارد دلار کالاهای اساسی کجا رفته است؟

دولت به قانون تمکین کند | ۱۴ میلیارد دلار کالاهای اساسی کجا رفته است؟
عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی از عدم توجه دولت به قانون مجلس در خصوص افزایش حقوق کارمندان انتقاد کرد و خواستار تمکین مسؤولان به قانون شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه سوم تیرماه سال ۹۸ در نطق میان دستور خود در پارلمان گفت: در هفته قوه قضائیه قرار داریم، باید در این روز‌ها به یاد داشته باشیم که شهید آیت الله بهشتی تا زمانی که در قید حیات بود آماج حملات نفوذی‌های وابسته به آمریکا قرار داشت.

وی ادامه داد: امام راحل(ره) شهید بهشتی را یک ملت می‌دانستند، ما نیز باید یاد بگیریم که برای رهبر انقلاب به اندازه یک ملت باشیم.

عضو فراکسیون روحانیت پارلمان با خطاب قرار دادن دولت، بیان داشت: بنده از دولت سوال می‌کنم، چه اتفاقی برای ۱۴ میلیارد دلاری که جهت کالا‌های اساسی در نظر گرفته شده بود افتاده است.

حجت الاسلام آزادی خواه تصریح کرد: اگر حرفی را بیان کنم به من می‌گویند، آزادی‌خواه مخالف دولت است. بنده خود را حامی و مدافع ملت می‌دانم و اگر غفلتی از سوی دولت شکل بگیرد باید آن را بیان کنم.

عضو فراکسیون روحانیت پارلمان خطاب به مسعود پزشکیان که ریاست جلسه را بر عهده داشت، گفت: مجلس شورای اسلامی بود که کسی مانند «بنی صدر» را عزل کرد. بنده از هیأت رییسه محترم پارلمان درخواست دارم در سال پایانی پارلمان بیشتر به بُعد نظارتی مجلس شورای اسلامی توجه شود و از دولت بخواهیم پاسخگو باشد.

وی تصریح کرد: ما در این مجلس تصویب کردیم که ۴۰۰ هزار تومان به صورت ثابت و ۱۰ درصد به صورت اضافه برای کارکنان دولت مورد توجه باشد. این موضوع درست یا غلط یا اشتباه و یا غیرکارشناسی قانون است. مگر می‌شود قانون تصویب شود و نماینده دولت حضور نداشته باشد؟ آقای نوبخت این کار درست نیست که شما قانون را زیرپا بگذارید. کارمندان می‌گویند شما در این مجلس چه می‌کنید. مردم از باتجربه‌های مجلس شورای اسلامی گلایه دارند.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دولت قانون را اجرا نمی‌کند و اگر قرار است با موافقت قانون بنویسیم و دولت کار دیگری انجام دهد باید چه کرد؟ مگر ما بیکار هستیم. ما قانون افزایش حقوق کارکنان را تصویب کردیم و شورای نگهبان آن را تأیید کرد. چرا این قانون اجرایی نمی‌شود.

حجت الاسلام آزادی‌خواه در پایان گفت: در حوزه اقتصاد شاهد بودیم که دولت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جایی مانند قرارگاه «خاتم الانبیاء» اعتماد نکرد و همین مسأله باعث بروز قرارداد‌هایی همچون کرسنت و توتال شد. /۸۵۶/پ202/ق

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱
راه حل ایستادگی ، مقاومت و درخواست مردم در گام دوم انقلاب و کشور : می بایستی تمامی آقازاده ها،اقوام و خانوداه های منافق خیانتکار فاسد،اختلاسگر و رانت خوار ظالم در حق ملت ، مردم ،انقلاب و نظام در طول این ۳ دهه بعد از جنگ تحمیلی از سوی صدام جنایتکار در صورت حضور در مسند قدرت ،پایین آورده شده، عادلانه ، علنی و بدون هیچ گونه تبعیض ،بی عدالتی، ملاحظه و مصلحت اندیشی کلیشه ای محاکمه شوند. تا اعتماد مردم ترمیم گردیده ، پشتوانه و حمایت مردمی نظام احیا شده و ارزش ها و باورهای دینی-سیاسی-اجتماعی نظام، منجمله عفاف و حجاب را ارزش ها و باورهای خود بدانند.
0
0